TT 1 : 120 Rozchod kolejí: 12 mm
III. epocha - období přibližně do roku 1970. Po válce bylo nutné obnovit železniční strukturu. Parní trakce dostala konkurenci v zavádění motorové a elektrické trakci.
IV. epocha - období přibližně do roku 1990. Masivní nasazení elektrické trakce na hlavních tazích a motorové na vedlejších. Stanovena jednotná barevná schémata lokomotiv a vozů, např. typický široký žlutý pruh na hnacích vozidlech. Postupně zaváděno mezinárodní značení vozů.
OBBÖBB Österreichische Bundesbahnen
Délka: 76 mm
Kinematika krátkého spřáhla (KKK) podle normy NEM 358
Výrobce | Kód | Název | Náhled | Velikost | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
17312 | Cisternový vůz Udh VEB Zellstoffwerke Wittenberge, DR, IV | TT | 794 Kč | ||||
17313 | Cisternový vůz „Zeche König Wilhelm“, DRG, II | TT | 794 Kč | ||||
17314 | Cisternový vůz Zwr , DR, III | TT | 794 Kč | ||||
17315 | Kesselwagen -ÖMV AG-, eingestellt bei den ÖBB, Ep. III | 794 Kč | |||||
17316 | Cisternový vůz „ZE B. Ringsted & Co. Kobenhavn“, Amagerbahnen, Privat, III | TT | 794 Kč | ||||
17317 | Kesselwagen ESSO AG, eingestellt bei der DB, Ep. III | TT | 794 Kč |