1. krok Elektrická lokomotiva Tillig BR189 připravená k osazení digitálního dekodéru. Lokomotiva je uvnitř vybavena konektorem podle normy NEM 658. |
|
2. krok V místě, kde jsou na skříni zespodu viditelné plastové výstupky, zasuneme pásky a uvolníme skříň od pojezdu. |
|
3. krok Pohled na sundanou skříň lokomotivy. Nesmíme ji stranově otočit, protože je v ní pružný kontakt od pantografů na plošku TP74 uprostřed na plošném spoji. V levé části na bočním plošném spoji se nachází dvouřadý konektor PluX12 pro osazení digitálního dekodéru podle normy NEM 658. |
|
4. krok Na bočním plošném spoji je v popředí viditelný dvouřadý konektor PluX12 podle normy NEM 658 a v něm zasunutá propojovací destička pro analogový provoz. |
|
5. krok Odklopíme plastovou imitaci stanoviště strojvedoucího, abychom se dostali k propojovací destičce pro analogový provoz. |
|
6. krok Pohled na vytaženou propojovací destičku pro analogový provoz a na plošném spoji dobře viditelný konektor PluX12. |
|
7. krok Detailní pohled na připravený digitální dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410, který zasuneme do zadní řady pinů v konektoru PluX12 z druhé strany plošného spoje. |
|
8. krok Detailní pohled na konektor PluX12 z druhé strany. V pojezdu lokomotivy je v tomto místě vybrání pro umístění lokomotivního dekodéru. |
|
9. krok Pohled na správně zorientovaný lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410, který je zasunutý do zadní řady pinů v konektoru PluX12. |
|
10. krok Lepší pohled, kde je dobře vidět lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410 zasunutý do zadní řady pinů v konektoru PluX12. Před kompletací ověříme funkčnost dekodéru a nastavíme požadovanou lokomotivní adresu. |