1. krok Dieselová lokomotiva Piko BR132 připravená k osazení digitálního dekodéru. Lokomotiva je uvnitř vybavena konektorem Plux16 podle normy NEM 658. |
|
2. krok Na pojezdu lokomotivy najdeme malý šroubek s křížovou hlavou, kterým je zajištěna skříň lokomotivy k pojezdu. |
|
3. krok Po odstranění tohoto šroubku můžeme přistoupit k sundání skříně lokomotivy. |
|
4. krok V místě stanoviště strojvedoucího tahem nahoru uvolníme západky na obou stranách skříně od pojezdu. Totéž provedeme na druhé straně lokomotivy. |
|
5. krok Pohled na odkrytovanou lokomotivu. Uvnitř skříně jsou na krajích a uprostřed viditelné plastové výstupky, kterými skříň drží na pojezdu. Na plošném spoji vpravo je viditelná malá propojovací destička pro analogový provoz (velikosti PluX12) zasunutá v konektoru PluX16 podle normy NEM 658. |
|
6. krok Pohled na vytaženou propojovací destičku pro analogový provoz (velikosti PluX12) a na plošném spoji dobře viditelný konektor PluX16. V popředí připravený lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73140. |
|
7. krok Poznámka - pro digitalizaci lze použít i lokomotivní dekodér s rozhraním podle normy NEM 651. V takovém případě použijeme redukci mezi jednořadým konektorem podle normy NEM651 a dvouřadým PluX12 podle normy NEM 658. |
|
8. krok Připravený digitální dekodér opatrně zasuneme do konektoru PluX12 a lokomotivu před kompletací přezkoušíme a případně přeadresujeme. |
47320 - Dieselová lokomotiva BR 130
47321 - Dieselová lokomotiva 131
47322 - Dieselová lokomotiva BR 130 Widerstandsbremse
47323 - Dieselová lokomotiva BR 230 077 RTS
47324 - Dieselová lokomotiva T679.2
47325 - Dieselová lokomotiva BR 231/ D06 Regentalbahn
47326 - Dieselová lokomotiva BR 131.1