1. krok Dieselová lokomotiva V36 připravená k digitalizaci. Uvnitř lokomotivy je přímo vyveden konektor dle normy NEM 651. |
|
2. krok Budku lokomotivy mírným rozevřením na bocích uvolníme ze zajištění v rámu a kapotě lokomotivy a lehkým tahem nahoru sundáme. |
|
3. krok Pohled na sundanou budku. Na osazení budky zapadajícím do kapoty lokomotivy jsou dobře viditelné dva plastové zajišťovací zobáčky. Abychom se dostali k prostoru pod balastem, musíme demontovat ještě kapotu lokomotivy. |
|
4. krok Lehkým zmáčknutím kapoty na obou stranách uvolníme zajištění v rámu lokomotivy a kapotu lehkým tahem nahoru sundáme z pojezdu lokomotivy. |
|
5. krok Pohled na odkrytovanou lokomotivu. V pravé části lokomotivy je teď přístupný balast, které již není nijak aretován a pod který se potřebujeme dostat. |
|
6. krok Pokračujeme dále vyjmutím balastu z pravé části lokomotivy. Ze spodní strany balastu jsou pouze dva výstupky jako klíč pro uložení balastu v pojezdu lokomotivy. |
|
7. krok Pohled na odkrytou lokomotivu, kde vpravo je přístupný konektor pro dekodér dle NEM 651 s osazenou propojovací destičkou pro analogový provoz. Pro digitalizaci použijeme lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410. |
|
8. krok Z konektoru dle NEM 651 je vytažena propojovací destička pro analogový provoz. Připravený lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410 je správně zorientován. |
|
9. krok Před kompletací lokomotivy upravíme zpátky přívodní vodiče v prostoru nad lokomotivním dekodérem, aby nebránily zpětnému usazení balastu. Ověříme funkčnost dekodéru a nastavíme požadovanou lokomotivní adresu. |
04630 - Dieselová lokomotiva V36
04632 - Dieselová lokomotiva 2065.01
04635 - Lokomotiva dieselová T334
04636 - Dieselová lokomotiva WR 360 C Wirtschftlichen Forschungsgesellschaft mbH - (31.03.2014)
04633 - Dieselová lokomotiva BR 103
04634 - Dieselová lokomotiva BR 236
04637 - Dieselová lokomotiva V36 122
501399 - Dieselová lokomotiva V36 - Circus Milano, Tillig-TT-Club