1. krok Elektrická lokomotiva Tillig BR250 (konstrukčně shodná např. BR155) připravená k osazení digitálního dekodéru. Lokomotiva je uvnitř vybavena konektorem podle normy NEM 658. |
|
2. krok V místě dveří, kde jsou zespodu skříně viditelné výstupky v pojezdu, zasuneme pásky a uvolníme skříň od pojezdu. |
|
3. krok Pohled dovnitř lokomotivy po sundání skříně lokomotivy. Dáváme pozor na správnou orientaci skříně podle pružného přívodu od pantografů na kontaktní plošku s označením X3 na hlavním plošném spoji. |
|
4. krok V levé části pojezdu je plošný spoj s dvouřadým konektorem PluX12 podle normy NEM 658 pro osazení digitálního dekodéru. V zadní řadě pinů je zasunuta redukce a propojovací destička pro analogový provoz. |
|
5. krok Pohled na vytaženou redukci s propojovací destičkou pro analogový provoz a na plošném spoji dobře viditelný konektor PluX12. V popředí připravený lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73140. |
|
6. krok Připravený digitální dekodér opatrně zasuneme do konektoru PluX12 a lokomotivu před kompletací přezkoušíme a případně přeadresujeme. |
|
7. krok Poznámka - pro digitalizaci lze použít i lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410 (nebo novější 73110) s rozhraním podle normy NEM 651. V takovém případě použijeme redukci, do které byla zastrčena propojovací destička pro analogový provoz. Připravený lokomotivní dekodér 73410 je správně zorientován a takto sestavený celek zasuneme do zadní řady pinů v konektoru PluX12. |