1. krok Parní lokomotiva Roco BR18 připravená k osazení digitálního dekodéru. Lokomotiva je uvnitř vybavena konektorem podle normy NEM 651. |
|
2. krok Lehkým zmáčknutím ve vyznačených místech uvolníme plastové západky a horní část olejového tendru můžeme sundat. |
|
3. krok Pohled na odkrytovaný tendr. Uvnitř tendru je vlevo mezi balastem viditelná malá propojovací destička pro analogový provoz zasunutá v konektoru podle normy NEM 651. |
|
4. krok Postupně odděláme obě části balastu, které jsou v sobě jen zasunuté a nejsou nijak pevně spojeny s tendrem. Vpravo je kousek světlovodného plastu, na který musíme dávat pozor. Je zasunut vpravo ve vybrání balastu a slouží k vedení světla od LED diody k zadní svítilně na zakrytování tendru. |
|
5. krok Po odstranění balastu se dostaneme k základní desce plošných spojů a vlevo máme přístupnou propojovací destičku pro analogový provoz zasunutou v konektoru podle normy NEM 651. |
|
6. krok Detailní pohled na vytaženou propojovací destičku pro analogový provoz a připravený digitální dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73110 spolu s redukcí. Redukce není součástí lokomotivy ani lokomotivního dekodéru. Pokud redukci nemáme k dispozici (např. zbylou z jiných digitalizovaných lokomotiv), musíme přistoupit k opatrnému ohnutí pinů lokomotivního dekodéru. Použití lokomotivního dekodéru Uhlenbrock 73140 s PluX12 není možné bez úpravy balastu, protože otvor v něm je malý. |
|
7. krok Lokomotivní dekodér je spolu s redukcí zasunut do konektoru. Před zakrytováním lokomotivy ověříme funkčnost dekodéru a nastavíme požadovanou lokomotivní adresu. |
|
8. krok Při zpětném sestavování tendru můžeme použít jen velký balast, jehož vnitřní prostor místo původně vloženého menšího balastu teď zabírá lokomotivní dekodér. |