1. krok Parní lokomotiva Tillig BR23 připravená k osazení digitálního dekodéru. Lokomotiva má pohon a konektor pro dekodér podle NEM 651 umístěn v tendru. Vlastní lokomotivu lze oddělit od tendru. |
|
2. krok Pro přístup do tendru oddělíme horní část s imitací uhlí. Lehce zapáčíme pod horním okrajem imitace uhlí v místě, kde je výlisek nacvaknut na tendr. |
|
3. krok Po oddělení výlisku s imitací uhlí máme přístup k pohonu lokomotivy a ke konektoru pro osazení dekodéru podle NEM 651. Na plastové imitaci uhlí ze svýrazněn zajišťovací zobáček, na který musíme dávat pozor, aby nedošlo k jeho ulomení. |
|
4. krok Pro digitalizaci použijeme lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410 s konektorem podle NEM 651. Propojovací destička pro analogový provoz je odstraněna. Lokomotivní dekodér je připraven k osazení a je zde již správně zorientován. |
|
5. krok Lokomotivní dekodér je zasunut do konektoru. Před zakrytováním lokomotivy ověříme funkčnost dekodéru a nastavíme požadovanou lokomotivní adresu. Tendr s pohonem lze vyzkoušet i bez připojené lokomotivy. |