1. krok Parní lokomotiva Tillig BR86 připravená k osazení digitálního dekodéru. Lokomotiva má uvnitř konektor pro dekodér podle NEM 651. |
|
2. krok Sundáme malou plastovou krytku z parního dómu s regulátorem a pod ní najdeme šroubek, kterým je přichycen kryt lokomotivy (kotel s lokomotivní budkou) k pojezdu. |
|
3. krok Tento jediný šroubek drží kryt lokomotivy (kotel s lokomotivní budkou) s pojezdem lokomotivy. |
|
4. krok Pohled na odkrytovanou parní lokomotivu. Většinu prostoru v kotli zabírá balast a do budky lokomotivy zasahuje zakrytovaný motorek Mashima. |
|
5. krok Z pojezdu lokomotivy odšroubíme balast, abychom se dostali k plošnému spoji. |
|
6. krok Pohled na malou destičku plošných spojů a konektor pro dekodér podle NEM 651, ve kterém je zasunuta propojka pro analogový provoz. |
|
7. krok Pro digitalizaci použijeme lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410 s konektorem podle NEM 651. |
|
8. krok Lokomotivní dekodér je zasunut do konektoru. Před zakrytováním lokomotivy ověříme funkčnost dekodéru a nastavíme požadovanou lokomotivní adresu. |