1. krok Dieselová lokomotiva Tillig BR120 „Sergej” připravená k osazení LISSY vysílače. Lokomotiva je uvnitř vybavena konektorem podle normy NEM 651. |
|
2. krok Skříň lokomotivy je zajištěna nárazníky k pojezdu. Nárazníky vytáhneme a uvolněnou skříň opatrně sundáme. |
|
3. krok Dále pokračujeme demontáží obou podvozků. Podvozky jsou zajištěny válcovými závlačkami, které z jedné strany pojezdu pinzetou trochu zatlačíme a z druhé strany vytáhneme ven. |
|
4. krok Podvozky lehce vyjmeme. Dáváme pozor, abychom neztratili ozubená kola (černá) z podvozků, které teď nejsou zajištěna. |
|
5. krok Z balastu lokomotivy uvolníme plastový rám. Postupně od kraje uvolňujeme zajišťovací zobáčky a dáváme pozor, aby nedošlo k jejich vylomení. Poznačíme si orientaci rámu, protože podle provedení plošného spoje mohou být v plastovém rámu vysoustružené prohlubně pro polovodičové diody tvaru válečku a při stranovém otočení plastového rámu při zpětné montáži by rám nemusel dobře dosednout k balastu. |
|
6. krok Vysílač LISSY Uhlenbrock 68300 připravený k montáži. Pro vysílač je dostatek místa ve vyhloubení nádrže. |
|
7. krok Vrtáčkem o průměru do 2mm provrtáme plastový rám při kraji ve vyhloubení nádrže. |
|
8. krok Před další manipulací vytáhneme digitální dekodér z konektoru podle normy NEM 651. Vodiče připraveného vysílače LISSY prostrčíme otvorem a opatrně je připájíme na prostřední dva piny konektoru. Přeměříme zkoušečkou, zda mezi oběma prostředními piny nevznikl neopatrným pájením z cínu můstek, který by způsobil zkrat. |
|
9. krok Plastový rám opatrně nacvakneme zpět na balast. Protože vybrání v plastové nádrži je dost hluboké, můžeme vodiče zamotat dolů a na ně teprve přichytíme vlastní vysílač LISSY. |
|
10. krok Pohled na vysílač LISSY, ktery je přichycený oboustrannou lepící páskou (je přiložena v balení vysílače LISSY Uhlenbrock katalogového čísla 68300). Lokomotivu zkompletujeme, ve vysílači LISSY případně nastavíme lokomotivní adresu (shodnou s adresou dekodéru) a lokomotivu přezkoušíme. |