Cisterna JLC OBB IV
Čísla:
23 81 735 3 410-4 (),
TT 1 : 120 Rozchod kolejí: 12 mm
IV. epocha - období přibližně do roku 1990. Masivní nasazení elektrické trakce na hlavních tazích a motorové na vedlejších. Stanovena jednotná barevná schémata lokomotiv a vozů, např. typický široký žlutý pruh na hnacích vozidlech. Postupně zaváděno mezinárodní značení vozů.
V. epocha - současnost. Politické změny v Evropě zasáhly i do struktur mnoha železničních správ, např. u nás došlo k rozdělení ČSD na ČD a ŽSR, naopak v Německu došlo ke sloučení DB a DR. V mnoha zemích se budují VRT (vysokorychlostní tratě). Opět se objevují zajímavé barevné motivy na vozidlech.
OBBÖBB Österreichische Bundesbahnen
Délka: 76 mm
Kinematika krátkého spřáhla (KKK) podle normy NEM 358
Výrobce | Kód | Název | Náhled | Velikost | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
17314 | Cisternový vůz Zwr , DR, III | TT | 794 Kč | ||||
17315 | Kesselwagen -ÖMV AG-, eingestellt bei den ÖBB, Ep. III | 794 Kč | |||||
17316 | Cisternový vůz „ZE B. Ringsted & Co. Kobenhavn“, Amagerbahnen, Privat, III | TT | 794 Kč | ||||
17317 | Kesselwagen ESSO AG, eingestellt bei der DB, Ep. III | TT | 794 Kč |