Cisternový vůz na přepravu plynů
Čísla:
54-17-93 (),
TT 1 : 120 Rozchod kolejí: 12 mm
III. epocha - období přibližně do roku 1970. Po válce bylo nutné obnovit železniční strukturu. Parní trakce dostala konkurenci v zavádění motorové a elektrické trakci.
DRNěmecké dráhy - Deutsche Reichsbahn
Délka: 146 mm
Kinematika krátkého spřáhla (KKK) podle normy NEM 358
Výrobce | Kód | Název | Náhled | Velikost | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
15015 | Gaskesselwagen ZZd der DR, Ep. III | TT | 1347 Kč | ||||
15040 | Cisternový vůz ZZd, DR, III | TT | 1347 Kč | ||||
15042 | Cisternový vůz, WASCOSA / Westfalengas (NL), A. Bahnverwalt, VI | TT | 1347 Kč | ||||
15044 | Cisternový vůz „SOGEFA Waggonvermietung GmbH“, DB, IV | TT | 1347 Kč | ||||
15045 | Gaskesselwagen Uahs der SNCF, Ep. IV | 1347 Kč | |||||
15046 | kotlový vůz bílý se sluneční clonou Zags, WASCOSA, Wascosa, VI | TT | 1347 Kč | ||||
15047 | Cisternový vůz Zakks Unipetrol Doprava s.r.o., ČD, VI | TT | 1347 Kč | ||||
15048 | Cisternový vůz Zakks BASF, Privat, VI | TT | 1347 Kč | ! | |||
15049 | Gaskesselwagen Zagkks *Petrom*, eingestellt bei der CFR, Ep. VI | TT | 1347 Kč |