Dieselová lokomotivy M62 v oranžovém livreji - GySEV. Digitalizovaná se zvukem.
Čísla:
M62 902 (),
TT 1 : 120 Rozchod kolejí: 12 mm
V. epocha - současnost. Politické změny v Evropě zasáhly i do struktur mnoha železničních správ, např. u nás došlo k rozdělení ČSD na ČD a ŽSR, naopak v Německu došlo ke sloučení DB a DR. V mnoha zemích se budují VRT (vysokorychlostní tratě). Opět se objevují zajímavé barevné motivy na vozidlech.
VI. epocha - mezinárodní verze normy NEM 800 již uvádí specifikaci pro tuto epochu, národní verze se teprve připravují. Pro tuto epochu jsou charakteristické prvky vstupu dalších soukromých dopravců na železnici, bohatá barevná schemata vozidel. Pro naši železnici je charakteristické převedení nákladní dopravy pod ČD Cargo, osamostatnění správy železniční sítě od dopravy. Na místních tratích jsou odprodávány nepotřebné nádražní objekty, při rekonstrukcích stanic se odstraňují přebytečné objekty a koleje, které sloužily nákladní dopravě. Ta je nyní soustřeďována do velkých stanic a terminálů. V přepravě zásilek vévodí kontejnerová doprava.
MÁVMaďarské státní dráhy - Magyar Királyi Államvasutak - 1868
Délka: 146 mm
Osvětlení - 3 reflektory přepínatelné podle směru jízdy
6 hnaných náprav
2 bandážované nápravy
Kinematika krátkého spřáhla (KKK) podle normy NEM 358
Zvukový generátor
Instalován lokomotivní digitální dekodér (DCC)
Digitální rozhraní podle NEM 652 s konektorem 8pin
Výrobce | Kód | Název | Náhled | Velikost | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
7380002 | Dieselová lokomotiva T 679.1, ČSD, IV | TT | 5398 Kč |