Sada obsahuje dieselovou lokomotivu BR 241 + tři cisternové vozy. Dále obsahuje digitální centrálu z21 s WLAN a napájecí adaptér. V sadě není žádné kolejivo.
TT 1 : 120 Rozchod kolejí: 12 mm
V. epocha - současnost. Politické změny v Evropě zasáhly i do struktur mnoha železničních správ, např. u nás došlo k rozdělení ČSD na ČD a ŽSR, naopak v Německu došlo ke sloučení DB a DR. V mnoha zemích se budují VRT (vysokorychlostní tratě). Opět se objevují zajímavé barevné motivy na vozidlech.
VI. epocha - mezinárodní verze normy NEM 800 již uvádí specifikaci pro tuto epochu, národní verze se teprve připravují. Pro tuto epochu jsou charakteristické prvky vstupu dalších soukromých dopravců na železnici, bohatá barevná schemata vozidel. Pro naši železnici je charakteristické převedení nákladní dopravy pod ČD Cargo, osamostatnění správy železniční sítě od dopravy. Na místních tratích jsou odprodávány nepotřebné nádražní objekty, při rekonstrukcích stanic se odstraňují přebytečné objekty a koleje, které sloužily nákladní dopravě. Ta je nyní soustřeďována do velkých stanic a terminálů. V přepravě zásilek vévodí kontejnerová doprava.
DB AGDeutsche Bahn AG Deutsche Bundesbahn Aktiengesellschaft (ab 1994)
2 bandážované nápravy
Digitální rozhraní podle NEM 651 s konektorem 6pin
Osvětlení - 3 reflektory vpředu, 2 světla vzadu, přepínatelné podle směru jízdy
6 hnaných náprav
Kinematika krátkého spřáhla (KKK) podle normy NEM 358
Instalován lokomotivní digitální dekodér (DCC)
Výrobce | Název | Náhled | Délka mm | Číslo | |
---|---|---|---|---|---|
červená s tmavě šedou střechou, typ BR 241 | 174 | ||||
šedá | 114 | ||||
světle šedá | 114 | ||||
šedá | 114 |