Lehátkový vůz 2. tř. Bvcmz 248 DB AutoZug
Čísla:
61 80 50-71 128-1 (),
TT 1 : 120 Rozchod kolejí: 12 mm
V. epocha - současnost. Politické změny v Evropě zasáhly i do struktur mnoha železničních správ, např. u nás došlo k rozdělení ČSD na ČD a ŽSR, naopak v Německu došlo ke sloučení DB a DR. V mnoha zemích se budují VRT (vysokorychlostní tratě). Opět se objevují zajímavé barevné motivy na vozidlech.
DB AGDeutsche Bahn AG Deutsche Bundesbahn Aktiengesellschaft (ab 1994)
Délka: 220 mm
Vnitřní interiér vozu
Je možná instalace osvětlení interiéru
Kinematika krátkého spřáhla (KKK) podle normy NEM 358
Výrobce | Kód | Název | Náhled | Velikost | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
16282 | Rychlíkový vůz 1. tř. Avmz 107, DB, IV | TT | 1452 Kč | ||||
16516 | Rychlíkový vůz 2. tř. Bpmz 293, DB, IV | TT | 1452 Kč | ||||
16517 | Rychlíkový vů 2. tř. Bpmz 293, jiné č. vozu, DB, IV | TT | 1452 Kč | ||||
16541 | Rychlíkový vůz 2. tř. Bvmz 185, DB, IV | TT | 1452 Kč | ||||
16542 | Rychlíkový vůz 2. tř. Bvmz 185, jiné č. vozu, DB, IV | TT | 1452 Kč | ||||
16596 | Jídelní vůz WRmz 135, DB, IV | TT | 2057 Kč | ||||
501996 | Rychlíkový vůz 2. tř. Bomz, DR, V | TT | 1452 Kč |