Nové vydání bude mít loga Trilex, loga českých partnerů (Ústecký kraj, Liberecký kraj) a další české! popisy. Provedení tedy bude podle aktuální podoby, tak jak současné Desiro jezdí mezi Libercem a Rybništěm v severních Čechách, případně na trase Liberec, Česká Lípa,Děčín….
TT 1 : 120 Rozchod kolejí: 12 mm
VI. epocha - mezinárodní verze normy NEM 800 již uvádí specifikaci pro tuto epochu, národní verze se teprve připravují. Pro tuto epochu jsou charakteristické prvky vstupu dalších soukromých dopravců na železnici, bohatá barevná schemata vozidel. Pro naši železnici je charakteristické převedení nákladní dopravy pod ČD Cargo, osamostatnění správy železniční sítě od dopravy. Na místních tratích jsou odprodávány nepotřebné nádražní objekty, při rekonstrukcích stanic se odstraňují přebytečné objekty a koleje, které sloužily nákladní dopravě. Ta je nyní soustřeďována do velkých stanic a terminálů. V přepravě zásilek vévodí kontejnerová doprava.
PrivatPrivatní
Osvětlení - 3 reflektory vpředu, 2 světla vzadu, přepínatelné podle směru jízdy
2 hnané nápravy
1 bandážovaná náprava
Vnitřní interiér vozu
Instalováno osvětlení interiéru
Digitální rozhraní podle NEM 651 s konektorem 6pin
Soupis náhradních dílů motorové jednotky řady BR 642 - 02882
Uživatelská příručka motorové jednotky řady BR 642 - 02880
Uživatelská příručka motorové jednotky řady BR 642 - 02880 (verze 2021)
Uživatelská příručka motorové jednotky řady BR 642 - 02882 (verze 2014)
Uživatelská příručka motorové jednotky řady BR 642 - 02885 (verze 2013)
Uživatelská příručka motorové jednotky řady BR 642 - 02885 (verze 2015)
Výrobce | Kód | Název | Náhled | Velikost | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
04884 | Motorová jednotka BR 642 „Trilex“, Privat, VI | TT | 8480 Kč | ||||
04885 | Motorový vůz BR 642 „VVO“, DB AG, VI | TT | 8480 Kč |