V. epocha - současnost. Politické změny v Evropě zasáhly i do struktur mnoha železničních správ, např. u nás došlo k rozdělení ČSD na ČD a ŽSR, naopak v Německu došlo ke sloučení DB a DR. V mnoha zemích se budují VRT (vysokorychlostní tratě). Opět se objevují zajímavé barevné motivy na vozidlech.
VI. epocha - mezinárodní verze normy NEM 800 již uvádí specifikaci pro tuto epochu, národní verze se teprve připravují. Pro tuto epochu jsou charakteristické prvky vstupu dalších soukromých dopravců na železnici, bohatá barevná schemata vozidel. Pro naši železnici je charakteristické převedení nákladní dopravy pod ČD Cargo, osamostatnění správy železniční sítě od dopravy. Na místních tratích jsou odprodávány nepotřebné nádražní objekty, při rekonstrukcích stanic se odstraňují přebytečné objekty a koleje, které sloužily nákladní dopravě. Ta je nyní soustřeďována do velkých stanic a terminálů. V přepravě zásilek vévodí kontejnerová doprava.
ČDČeské dráhy Česká státní železnice (od 1992)
Délka: 220 mm
Vnitřní interiér vozu
Je možná instalace osvětlení interiéru
Kinematika krátkého spřáhla (KKK) podle normy NEM 358
Obrázky k produktu Tillig 16520
0.98M | 2000×797
696.66K | 2000×389
688.50K | 2000×414
243.71K | 1175×271
219.31K | 1200×310
105.59K | 1280×320
20.19K | 620×168
0.98M | 2000×799
Podobné k 16520 s parametry: Vozy > Osobní vozy, TT, V , VI, ČD