Model je vybaven kvalitním motorkem se setrvačníkem, má mnoho jemně zpracovaných detailů na kotli, má tříbodové bílé osvětlení přepínané dle směru jízdy, kinematiku krátkého spřáhla se šachtami dle NEM 358, patici pro dekodér dle NEM PluX16 (8pinů a 8pinů ve dvou řadách). Dále je vybaven dekodérem Zimo, reproduktorem. Čili je plně digitalizován, včetně nahraných zvuků (rozjezd, brzdění, odkalení, píšťala,pískání výpravčího...) Maximální rychlost předlohy 100 km/h, max. rychlost modelu je 143 km/h (v toleranci dle NEM), nejnižší rychlost 18 km/h (při 3,5 V). Hmotnost 166 gramů, pohon v tendru, poháněná tři dvojkolí, šest bandážovaných kol. Délka přes nárazníky je 158 mm.
TT 1 : 120 Rozchod kolejí: 12 mm
III. epocha - období přibližně do roku 1970. Po válce bylo nutné obnovit železniční strukturu. Parní trakce dostala konkurenci v zavádění motorové a elektrické trakci.
ČSDČeskoslovenské dráhy Československá státní železnice (do 1992)
Délka: 158 mm
Osvětlení - 3 reflektory přepínatelné podle směru jízdy
Kinematika krátkého spřáhla (KKK) podle normy NEM 358
Digitální rozhraní podle NEM 658 s konektorem PluX16
Zvukový generátor
Instalován lokomotivní digitální dekodér (DCC)
Výrobce | Kód | Název | Náhled | Velikost | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
7180002 | Lok parní BR 38 2780, DRG, II | TT | 8035 Kč |