Parní lokomotiva BR 38
Vyrobeno pro Tillig-TT-Club.
Čísla:
BR 38 2010 (),
TT 1 : 120 Rozchod kolejí: 12 mm
III. epocha - období přibližně do roku 1970. Po válce bylo nutné obnovit železniční strukturu. Parní trakce dostala konkurenci v zavádění motorové a elektrické trakci.
DRNěmecké dráhy - Deutsche Reichsbahn
Délka: 174 mm
Osvětlení - 2 čelní reflektory
Kinematika krátkého spřáhla (KKK) podle normy NEM 358
Digitální rozhraní podle NEM 662 s konektorem Next18
Minimálni projížděný poloměr 310 mm
Výrobce | Kód | Název | Náhled | Velikost | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
02030 | Parní lokomotiva BR 38.10, DRG, II | TT | 8436 Kč | ||||
02031 | Parní lokomotiva BR 38.10 , DR, III | TT | 8436 Kč | ||||
02032 | Parní lokomotiva řady 638 , OBB, III | TT | 8436 Kč | ||||
02035 | Parní lokomotiva P8 - PŘEPRACOVANÁ-, KPEV, I | TT | 8436 Kč | ! |
Výrobce | Kód | Název | Náhled | Velikost | Zařazeno | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
02033 | Parní lokomotiva řady 675 - (31.03.2021), FS, II | TT | 01.02.2021 | ||||
02034 | Parní lokomotiva řady 64 - (31.03.2021), SNCB, II | TT | 01.02.2021 | ||||
02029 | Parní lokomotiva P8, -Přepracovaná-, KPEV, I | TT | 25.01.2019 | ||||
02028 | Parní lokomotiva BR 38.10, DR, III | TT | 27.01.2017 | ||||
02027 | Parní lokomotiva BR 38.10 - nová forma, DB, III | TT | 29.01.2016 | ||||
01441 | Set nákladního vlaku - (31.03.2016), DR, III | TT | 29.01.2016 | ||||
02026 | Parní lokomotiva řady Ok 1, PKP, III | TT | 23.01.2015 | ||||
92653 | Parní lokomotiva BR 38.10, DR, III | TT | 26.06.2014 | ||||
02024 | Parní lokomotiva řady 377.0, ČSD, III | TT | 19.02.2014 | ||||
02025 | Parní lokomotiva BR 38.10, DR, IV | TT | 14.02.2014 | ||||
02023 | Parní lokomotiva BR 38.10, DRG, II | TT | 24.01.2014 | ||||
02020 | Parní lokomotiva řady 38.10, DR, III | TT | 06.02.2013 | ||||
02021 | Parní lokomotiva řady 38.10, DB, III | TT | 06.02.2013 | ||||
02022 | Parní lokomotiva P8, KPEV, I | TT | 06.02.2013 | ||||
01615 | Set rychlíkových vozů s parní lokomotivou - (31.03.2013), DRG, II | TT | 28.01.2013 |