Parní lokomotiva BR 84. Model je velmi detailně proveden, volný průhled budkou a mezi kotelm a pojezdem, Heusingerův rozvod jemně zpracován ze speciálního plastu, rám je vyroben ze zinkové slitiny pro dosažení potřebné hmotnosti. Lokomotiva má 5-ti pólový motorek s masivním setrvačníkem (viz snímky současného stavu výroby) a 6-ti pinovým konektorem pro digitální dekodér dle NEM 651. Všech pět spřažených dvojkolí je poháněno. Pojezd je stejně bočně posuvný, jako u předlohy. Na obou koncích lokmotivy jsou vždy dvě teple bílá LED světla, přepínaná dle směru jízdy. Lokomotiva je na obou stranách vybavena kinematikou krátkého spřáhla se šachtou dle NEM. Délka přes nárazníky 130 mm.
Čísla:
BR 84 005 (),
TT 1 : 120 Rozchod kolejí: 12 mm
III. epocha - období přibližně do roku 1970. Po válce bylo nutné obnovit železniční strukturu. Parní trakce dostala konkurenci v zavádění motorové a elektrické trakci.
DRNěmecké dráhy - Deutsche Reichsbahn
Délka: 130 mm
Osvětlení - 2 reflektory přepínatelné podle směru jízdy
Kinematika krátkého spřáhla (KKK) podle normy NEM 358
Digitální rozhraní podle NEM 651 s konektorem 6pin
Obrázky k produktu Tillig 02190
217.33K | 1280×518
115.04K | 500×223
112.99K | 500×203
42.09K | 500×223
30.62K | 620×255
394.21K | 1200×459
Podobné k 02190 s parametry: Lokomotivy > Parní, TT, III, DR