Parní lokomotiva pro posun. Délka přes nárazníky 90,5 mm, 2 světlomety ve směru jízdy, elektrické rozhraní NEM 652, šachta spřáhla dle NEM s kinematikou krátkého spřáhla, mosazný rám, jemné zbarvení a nápisy.
H0 1 : 87 Rozchod kolejí: 16,5 mm
II. epocha - období do roku 1945 je charakteristické pro postupné slučování malých soukromých drah a vytváření velkých státních železnic. Parní trakce je na vzestupu, zdokonalují se provozní předpisy, návěstní soustava.
III. epocha - období přibližně do roku 1970. Po válce bylo nutné obnovit železniční strukturu. Parní trakce dostala konkurenci v zavádění motorové a elektrické trakci.
IV. epocha - období přibližně do roku 1990. Masivní nasazení elektrické trakce na hlavních tazích a motorové na vedlejších. Stanovena jednotná barevná schémata lokomotiv a vozů, např. typický široký žlutý pruh na hnacích vozidlech. Postupně zaváděno mezinárodní značení vozů.