[0]-
Vyhledat
E-shop malemodely.cz - úvodní stránka Napište nám mail Telefon na prodejnu
Číslo 38217
Sortiment Lokomotivy
> Parní
Měřítko G
Epocha I , II , III , IV , V
Dráha SF
Druh Vyřazeno
Parní lokomotiva s tendrem 724 se zvukem
38217
Parní lokomotiva s tendrem 724 se zvukem
38217
Legenda
Zboží je skladem
Zboží je skladem
Zboží je skladem u výrobce
Zboží je skladem u výrobce
Zboží je ve slevě
Zboží je ve slevě
Zboží ve slevě skladem
Zboží ve slevě skladem
Zboží objednáno u výrobce
Zboží objednáno u výrobce
Zboží není skladem
Zboží není skladem
Dlouhá dodací doba
Dlouhá dodací doba
Novinka
Novinka
Výběh
Výběh
Ukončená výroba
Ukončená výroba
Jednorázová novinka
Jednorázová novinka
Plánovaná výroba
Plánovaná výroba
  Optimalizováno pro Google Chrome
  Optimalizováno pro Google Chrome

Piko 38217
Parní lokomotiva s tendrem 724 se zvukem, SF, I , II , III , IV , V

Parní lokomotiva s tendrem 724 se zvukem
V Y Ř A Z E N O

Popis produktu Piko 38217

Osvětlení dle směru jízdy, zvuk a kouř

Délka: 570 mm

Minimální rádius: 600 mm

G1 : 22,5 Rozchod kolejí: 64 mm

I I. epocha - období od počátku éry železnice až do dvacátých let je charakteristické výstavbou mnoha samostatných soukromých drah, převážně lokálních, na kterých je provozována parní trakce a s vozy jednoduchých konstrukcí.

II II. epocha - období do roku 1945 je charakteristické pro postupné slučování malých soukromých drah a vytváření velkých státních železnic. Parní trakce je na vzestupu, zdokonalují se provozní předpisy, návěstní soustava.

III III. epocha - období přibližně do roku 1970. Po válce bylo nutné obnovit železniční strukturu. Parní trakce dostala konkurenci v zavádění motorové a elektrické trakci.

IV IV. epocha - období přibližně do roku 1990. Masivní nasazení elektrické trakce na hlavních tazích a motorové na vedlejších. Stanovena jednotná barevná schémata lokomotiv a vozů, např. typický široký žlutý pruh na hnacích vozidlech. Postupně zaváděno mezinárodní značení vozů.

V V. epocha - současnost. Politické změny v Evropě zasáhly i do struktur mnoha železničních správ, např. u nás došlo k rozdělení ČSD na ČD a ŽSR, naopak v Německu došlo ke sloučení DB a DR. V mnoha zemích se budují VRT (vysokorychlostní tratě). Opět se objevují zajímavé barevné motivy na vozidlech.

SFSanta Fe Railroad Santa Fe Railroad (1859–1996)

Podobné k 38217 s parametry: Lokomotivy > Parní, G, I , II , III , IV , V, SF

Výrobce Kód Název Náhled Velikost   Cena  
Piko 38204 Parní lokomotiva 0-6-0 , SF, I , II , III , IV , V Parní lokomotiva 0-6-0 Související produkty 6794 Kč
Piko 38212 Parní lokomotiva s olejovým tendrem Mogul Santa Fe, se zvukem a kouřovým generátorem, SF, I , II , III , IV , V Parní lokomotiva s olejovým tendrem Mogul Santa Fe, se zvukem a kouřovým generátorem 11131 Kč
Piko 38243 Parní lokomotiva Santa Fe Railroad se zvukem a párou, SF, I , II , III , IV , V Parní lokomotiva Santa Fe Railroad se zvukem a párou Související produkty 13840 Kč