Osvětlení dle směru jízdy, zvuk a kouř
Délka: 570 mm
Minimální rádius: 600 mm
G1 : 22,5 Rozchod kolejí: 64 mm
I. epocha - období od počátku éry železnice až do dvacátých let je charakteristické výstavbou mnoha samostatných soukromých drah, převážně lokálních, na kterých je provozována parní trakce a s vozy jednoduchých konstrukcí.
II. epocha - období do roku 1945 je charakteristické pro postupné slučování malých soukromých drah a vytváření velkých státních železnic. Parní trakce je na vzestupu, zdokonalují se provozní předpisy, návěstní soustava.
III. epocha - období přibližně do roku 1970. Po válce bylo nutné obnovit železniční strukturu. Parní trakce dostala konkurenci v zavádění motorové a elektrické trakci.
IV. epocha - období přibližně do roku 1990. Masivní nasazení elektrické trakce na hlavních tazích a motorové na vedlejších. Stanovena jednotná barevná schémata lokomotiv a vozů, např. typický široký žlutý pruh na hnacích vozidlech. Postupně zaváděno mezinárodní značení vozů.
D&RGWDenver & Rio Grande Western Denver & Rio Grande Western (1870–1988)
Výrobce | Kód | Název | Náhled | Velikost | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
38202 | Parní lokomotiva 0-6-0T , D&RGW, I , II , III , IV | 5681 Kč | |||||
38214 | Parní lokomotiva s tendrem Mogul, D&RGW, I , II , III , IV | 11131 Kč | |||||
38220 | Parní lokomotiva s tendrem Mogul , D&RGW, I , II , III , IV | 7833 Kč |