Patrový vůz 2. tř. „Najbrt“
Číslo vozu: 50 54 26-18 102-8
TT 1 : 120 Rozchod kolejí: 12 mm
V. epocha - současnost. Politické změny v Evropě zasáhly i do struktur mnoha železničních správ, např. u nás došlo k rozdělení ČSD na ČD a ŽSR, naopak v Německu došlo ke sloučení DB a DR. V mnoha zemích se budují VRT (vysokorychlostní tratě). Opět se objevují zajímavé barevné motivy na vozidlech.
ČDČeské dráhy Česká státní železnice (od 1992)
Délka: 223 mm
Vnitřní interiér vozu
Je možná instalace osvětlení interiéru
Kinematika krátkého spřáhla (KKK) podle normy NEM 358
Výrobce | Kód | Název | Náhled | Velikost | Zařazeno | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
41275 | Patrový vůz ČD, V | ![]() |
TT | ![]() |
26.07.2022 | |
![]() |
41170 | Dopplst-Stw.DBmq mintg.DR Ep5 | ![]() |
![]() |
27.05.2022 | ||
![]() |
41180 | Doppelstwg. DBmu mintg.DR Ep5 | ![]() |
![]() |
27.05.2022 | ||
![]() |
41272 | Patrový vůz Bdmteeo 2. tř. „Najbrt“, ČD, V | ![]() |
TT | ![]() |
27.05.2022 | |
![]() |
41262 | Patrový vůz Dbm, modrý, ČD, V | ![]() |
TT | 10.02.2020 | ||
![]() |
41110 | Patrový vůz DBmq, DR, IV | ![]() |
TT | ![]() |
02.02.2016 | |
![]() |
41120 | Patrový vůz DBmu, DR, IV | ![]() |
TT | ![]() |
02.02.2016 | |
![]() |
41130 | Patrový řídící vůz DBmq, DR, IV | ![]() |
TT | ![]() |
22.12.2013 | |
![]() |
41140 | Patrový osobní vůz Dbmu, DR, IV | ![]() |
TT | ![]() |
22.12.2013 | |
![]() |
41150 | Patrový vůz DBmq, DR, IV | ![]() |
TT | ![]() |
22.12.2013 | |
![]() |
41160 | Patrový osobní vůz Dbmu, DR, IV | ![]() |
TT | ![]() |
22.12.2013 | |
![]() |
41260 | Patrový vůz Bap, modrý, č. 1, ČSD, IV | ![]() |
TT | ![]() |
17.12.2013 | |
![]() |
41261 | Patrový vůz Bap, modrý, č. 2, ČSD, IV | ![]() |
TT | ![]() |
17.12.2013 | |
![]() |
41266 | Patrový vůz, modrý, bílý popis, ČSD, IV | ![]() |
TT | ![]() |
25.11.2013 | |
![]() |
41265 | Patrový vůz modrý, žlutý popis, ČSD, IV | ![]() |
TT | ![]() |
25.11.2013 | |
![]() |
41263 | Patrový vůz Dbmue, modrý, ČD, V | ![]() |
TT | ![]() |
12.03.2013 |