TT 1 : 120 Rozchod kolejí: 12 mm
V. epocha - současnost. Politické změny v Evropě zasáhly i do struktur mnoha železničních správ, např. u nás došlo k rozdělení ČSD na ČD a ŽSR, naopak v Německu došlo ke sloučení DB a DR. V mnoha zemích se budují VRT (vysokorychlostní tratě). Opět se objevují zajímavé barevné motivy na vozidlech.
DB AGDeutsche Bahn AG Deutsche Bundesbahn Aktiengesellschaft (ab 1994)
Délka: 166 mm
Kinematika krátkého spřáhla (KKK) podle normy NEM 358
Výrobce | Kód | Název | Náhled | Velikost | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
18127 | Kontejnerovy vůz Rgs 3910 s nákladem tří různých 20‘ kontejnerů, DR, IV | ![]() |
TT | ![]() |
1119 Kč |
![]() |
![]() |
18133 | Rungenwagen Rs 689 der DB AG, Ep. VI | ![]() |
![]() |
936 Kč |
![]() |
|
![]() |
18134 | Kontejnerový vůz, Rgs, BDŽ, VI | ![]() |
TT | ![]() |
1193 Kč |
![]() |
![]() |
18135 | Rungenwagen Rs der SNCF, Ep. IV | ![]() |
![]() |
936 Kč |
![]() |
|
![]() |
18137 | Tragwagen der DB AG, beladen mit Innofreight WoodTainer XXL, Ep. V -FORMNEUHEIT- | ![]() |
TT | ![]() |
1193 Kč |
![]() |
![]() |
18138 | Plošinový nákladní vůz Rs 689, DB AG, naložen žlabovými stropními panely, Ep. VI, (31.03.2024) | ![]() |
TT | 1680 Kč |
![]() |