Stavební vůz Pennsylvania Railroad
G1 : 22,5 Rozchod kolejí: 64 mm
I. epocha - období od počátku éry železnice až do dvacátých let je charakteristické výstavbou mnoha samostatných soukromých drah, převážně lokálních, na kterých je provozována parní trakce a s vozy jednoduchých konstrukcí.
II. epocha - období do roku 1945 je charakteristické pro postupné slučování malých soukromých drah a vytváření velkých státních železnic. Parní trakce je na vzestupu, zdokonalují se provozní předpisy, návěstní soustava.
PRRPennsylvania Railroad Pennsylvania Railroad (1846–1968)
Výrobce | Kód | Název | Náhled | Velikost | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
38705 | Citernový vůz Pennsylvania Railroad, PRR, I , II | 2298 Kč | |||||
38710 | Plošinový vůz Pennsylvania Railroad, PRR, I , II | 1865 Kč | |||||
38821 | Výsypný vůz PRR Brunswick, PRR, I , II | 1731 Kč | |||||
38825 | Nákladní vůz PRR, PRR, I , II | 1731 Kč | |||||
38843 | Násypový vůz Pennsylvania Railroad, PRR, I , II | 1298 Kč |