Stany a náklad
H0 1 : 87 Rozchod kolejí: 16,5 mm
III. epocha - období přibližně do roku 1970. Po válce bylo nutné obnovit železniční strukturu. Parní trakce dostala konkurenci v zavádění motorové a elektrické trakci.
IV. epocha - období přibližně do roku 1990. Masivní nasazení elektrické trakce na hlavních tazích a motorové na vedlejších. Stanovena jednotná barevná schémata lokomotiv a vozů, např. typický široký žlutý pruh na hnacích vozidlech. Postupně zaváděno mezinárodní značení vozů.
V. epocha - současnost. Politické změny v Evropě zasáhly i do struktur mnoha železničních správ, např. u nás došlo k rozdělení ČSD na ČD a ŽSR, naopak v Německu došlo ke sloučení DB a DR. V mnoha zemích se budují VRT (vysokorychlostní tratě). Opět se objevují zajímavé barevné motivy na vozidlech.