Zavazadlový vůz Denver & Rio Grande Western
G1 : 22,5 Rozchod kolejí: 64 mm
I. epocha - období od počátku éry železnice až do dvacátých let je charakteristické výstavbou mnoha samostatných soukromých drah, převážně lokálních, na kterých je provozována parní trakce a s vozy jednoduchých konstrukcí.
II. epocha - období do roku 1945 je charakteristické pro postupné slučování malých soukromých drah a vytváření velkých státních železnic. Parní trakce je na vzestupu, zdokonalují se provozní předpisy, návěstní soustava.
III. epocha - období přibližně do roku 1970. Po válce bylo nutné obnovit železniční strukturu. Parní trakce dostala konkurenci v zavádění motorové a elektrické trakci.
IV. epocha - období přibližně do roku 1990. Masivní nasazení elektrické trakce na hlavních tazích a motorové na vedlejších. Stanovena jednotná barevná schémata lokomotiv a vozů, např. typický široký žlutý pruh na hnacích vozidlech. Postupně zaváděno mezinárodní značení vozů.
D&RGWDenver & Rio Grande Western Denver & Rio Grande Western (1870–1988)
Výrobce | Kód | Název | Náhled | Velikost | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
38711 | Cisternový vůz Denver & Rio Grande Western, D&RGW, I , II , III , IV | 2298 Kč | |||||
38715 | Otevřený nákladní vůz Denver & Rio Grande Western, D&RGW, I , II , III , IV | 2262 Kč | |||||
38717 | Stavební vůz Denver & Rio Grande Western, D&RGW, I , II , III , IV | 3755 Kč | |||||
38824 | Výsypný vůz D&RGW, D&RGW, I , II , III , IV | 1298 Kč | |||||
38826 | Nákladní vůz D&RGW, D&RGW, I , II , III , IV | 1731 Kč | |||||
38833 | Služební vůz Denver & Rio Grande Western, D&RGW, I , II , III , IV | 2027 Kč | |||||
38845 | Násypný vůz Denver & Rio Grande Western, D&RGW, I , II , III , IV | 1624 Kč | |||||
38848 | Nákladní vůz Denver & Rio Grande Western, D&RGW, I , II , III , IV | 1731 Kč |