[0]-
Vyhledat
E-shop malemodely.cz - úvodní stránka Napište nám mail Telefon na prodejnu
Číslo 35101
Sortiment Vozy
> Speciální
Měřítko H0
Epocha II , III , IV , V , VI
Dráha
Druh Vyřazeno
Historie cen: katalog, prodej
Železniční jeřáb, typ Chemnitz, stavebnice
35101
PMT
PMT
Výrobci
Výběr výrobce
AuhagenVýrobce: Auhagen [K]
BuschVýrobce: Busch [K]
HerpaVýrobce: Herpa [K]
Kuehn-modellVýrobce: Kuehn-modell [K]
LocoVýrobce: Loco
MertenVýrobce: Merten [K]
MiniaturVýrobce: Miniatur [K]
NochVýrobce: Noch [K]
PikoVýrobce: Piko [K]
PMTVýrobce: PMT [K]
PolakVýrobce: Polak
PoukazyVýrobce: Poukazy
PreiserVýrobce: Preiser [K]
Profi stromyVýrobce: Profi stromy
RocoVýrobce: Roco [K]
SELECT SYSTEMVýrobce: SELECT SYSTEM
TilligVýrobce: Tillig [K]
UhlenbrockVýrobce: Uhlenbrock [K]
Vánoční ozdobyVýrobce: Vánoční ozdoby
ViessmannVýrobce: Viessmann [K]
VollmerVýrobce: Vollmer [K]
VVmodelVýrobce: VVmodel [K]
WoodlandVýrobce: Woodland [K]
novinka
výběh
skladem
Legenda
Legenda: Zboží je skladem
Zboží je skladem
Legenda: Zboží je skladem u výrobce
Zboží je skladem u výrobce
Legenda: Zboží je ve slevě
Zboží je ve slevě
Legenda: Zboží ve slevě skladem
Zboží ve slevě skladem
Legenda: Zboží objednáno u výrobce
Zboží objednáno u výrobce
Legenda: Zboží není skladem
Zboží není skladem
Legenda: Dlouhá dodací doba
Dlouhá dodací doba
Legenda: Novinka
Novinka
Legenda: Výběh
Výběh
Legenda: Ukončená výroba
Ukončená výroba
Legenda: Jednorázová novinka
Jednorázová novinka
Legenda: Plánovaná výroba
Plánovaná výroba
Legenda:   Optimalizováno pro Google Chrome
  Optimalizováno pro Google Chrome

PMT 35101
Železniční jeřáb, typ Chemnitz, stavebnice, II , III , IV , V , VI

Železniční jeřáb, typ Chemnitz, stavebnice
V Y Ř A Z E N O

Popis produktu PMT 35101

Železniční jeřáb, typ Chemnitz, stavebnice

H0 1 : 87  Rozchod kolejí: 16,5 mm

II II. epocha - období do roku 1945 je charakteristické pro postupné slučování malých soukromých drah a vytváření velkých státních železnic. Parní trakce je na vzestupu, zdokonalují se provozní předpisy, návěstní soustava.

III III. epocha - období přibližně do roku 1970. Po válce bylo nutné obnovit železniční strukturu. Parní trakce dostala konkurenci v zavádění motorové a elektrické trakci.

IV IV. epocha - období přibližně do roku 1990. Masivní nasazení elektrické trakce na hlavních tazích a motorové na vedlejších. Stanovena jednotná barevná schémata lokomotiv a vozů, např. typický široký žlutý pruh na hnacích vozidlech. Postupně zaváděno mezinárodní značení vozů.

V V. epocha - současnost. Politické změny v Evropě zasáhly i do struktur mnoha železničních správ, např. u nás došlo k rozdělení ČSD na ČD a ŽSR, naopak v Německu došlo ke sloučení DB a DR. V mnoha zemích se budují VRT (vysokorychlostní tratě). Opět se objevují zajímavé barevné motivy na vozidlech.

VI VI. epocha - mezinárodní verze normy NEM 800 již uvádí specifikaci pro tuto epochu, národní verze se teprve připravují. Pro tuto epochu jsou charakteristické prvky vstupu dalších soukromých dopravců na železnici, bohatá barevná schemata vozidel. Pro naši železnici je charakteristické převedení nákladní dopravy pod ČD Cargo, osamostatnění správy železniční sítě od dopravy. Na místních tratích jsou odprodávány nepotřebné nádražní objekty, při rekonstrukcích stanic se odstraňují přebytečné objekty a koleje, které sloužily nákladní dopravě. Ta je nyní soustřeďována do velkých stanic a terminálů. V přepravě zásilek vévodí kontejnerová doprava.