H0 1 : 87 Rozchod kolejí: 16,5 mm
II. epocha - období do roku 1945 je charakteristické pro postupné slučování malých soukromých drah a vytváření velkých státních železnic. Parní trakce je na vzestupu, zdokonalují se provozní předpisy, návěstní soustava.
III. epocha - období přibližně do roku 1970. Po válce bylo nutné obnovit železniční strukturu. Parní trakce dostala konkurenci v zavádění motorové a elektrické trakci.
IV. epocha - období přibližně do roku 1990. Masivní nasazení elektrické trakce na hlavních tazích a motorové na vedlejších. Stanovena jednotná barevná schémata lokomotiv a vozů, např. typický široký žlutý pruh na hnacích vozidlech. Postupně zaváděno mezinárodní značení vozů.
V. epocha - současnost. Politické změny v Evropě zasáhly i do struktur mnoha železničních správ, např. u nás došlo k rozdělení ČSD na ČD a ŽSR, naopak v Německu došlo ke sloučení DB a DR. V mnoha zemích se budují VRT (vysokorychlostní tratě). Opět se objevují zajímavé barevné motivy na vozidlech.
VI. epocha - mezinárodní verze normy NEM 800 již uvádí specifikaci pro tuto epochu, národní verze se teprve připravují. Pro tuto epochu jsou charakteristické prvky vstupu dalších soukromých dopravců na železnici, bohatá barevná schemata vozidel. Pro naši železnici je charakteristické převedení nákladní dopravy pod ČD Cargo, osamostatnění správy železniční sítě od dopravy. Na místních tratích jsou odprodávány nepotřebné nádražní objekty, při rekonstrukcích stanic se odstraňují přebytečné objekty a koleje, které sloužily nákladní dopravě. Ta je nyní soustřeďována do velkých stanic a terminálů. V přepravě zásilek vévodí kontejnerová doprava.
Výrobce | Kód | Název | Náhled | Velikost | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
2610 | Vozidlo Robel 5422 2L, funkční model, VI | ![]() |
H0 | 6422 Kč | ||
![]() |
2611 | Pásové vozidlo ROBEL 54,22 - s tří drátovým systémem, VI | ![]() |
H0 | ![]() |
7430 Kč | |
![]() |
2618 | Robel motorové vozidlo na trať WIEBE 2L, Privat, VI | ![]() |
H0 | ![]() |
9277 Kč | |
![]() |
2619 | Robel pásové vozidlo WIEBE 3L, Privat, VI | ![]() |
H0 | ![]() |
9973 Kč | |
![]() |
2620 | Robel traťový motorový vůz 2L, DB AG, VI | ![]() |
H0 | ![]() |
9973 Kč | |
![]() |
2624 | Domíchávač na nákladním vagonu 2, Privat, V , VI | ![]() |
H0 | 3579 Kč | ||
![]() |
2625 | Domíchávaš na nákladním vagonu, 3L, V , VI | ![]() |
H0 | ![]() |
3774 Kč | |
![]() |
2652 | Pěchovací zařízení 2L Leonard Weiss, funkční model pro dvouvodičové systémy, Privat, VI | ![]() |
H0 | 12194 Kč | ||
![]() |
2654 | Pěchovací zařízení 3L Leonard Weiss, VI | ![]() |
H0 | 11686 Kč | ||
![]() |
2680 | Obousměrný Unimog 2L (železniční servis vozidel), DB AG, VI | ![]() |
H0 | ![]() |
10344 Kč | |
![]() |
2681 | Obousměrný Unimog 3L (železniční servis vozidel), DB AG, VI | ![]() |
H0 | ![]() |
6259 Kč | |
![]() |
2692 | Pěchovací zařízení 2L, VI | ![]() |
H0 | 12205 Kč | ||
![]() |
2700 | Podbíječka Plasser & Theure SPITZKE, VI | ![]() |
H0 | 9367 Kč | ||
![]() |
2701 | Podbíječka Plasser & Theurer 09-3X SPITZKE, VI | ![]() |
H0 | 9885 Kč | ||
![]() |
76870 | Čistící vagón, DR, IV | ![]() |
H0 | ![]() |
958 Kč |