1. krok Parní lokomotiva BR44 má pohon a konektor pro dekodér podle NEM 651 umístěn v tendru. |
|
2. krok Horní část tendru s imitací uhlí je přišroubena k pojezdu tendru. Vlevo u budky lokomotivy uvolníme malým křížovým šroubovákem dva šroubky. |
|
3. krok V zadní části tendru pod šachtou na spřáhlo je schován třetí šroubek. |
|
4. krok Po uvolnění všech tří šroubků můžeme nadstavbu tendru lehce sundat. |
|
5. krok Pohled na pojezd tendru. Vlastní pohon je pod plošným spojem, nahoře je viditelný konektor pro pro dekodér podle NEM 651. |
|
6. krok Pohled dovnitř do sundané nadstavby tendru. V části imitace uhlí je balast pro zvýšení adheze s obdélníkovým otvorem. Do tohoto prostoru bude moci zasahovat dekodér zasunutý v konektoru plošného spoje. |
|
7. krok Pro digitalizaci použijeme lokomotivní dekodér Uhlenbrock s konektorem podle NEM 651, katalogové označení 73410 nebo 73110. |
|
8. krok Propojovací destička pro analogový provoz je odstraněna. Lokomotivní dekodér je připraven k osazení a je zde již správně zorientován. |
|
9. krok Aby se dekodér vešel do vyhrazeného prostoru pod imitací uhlí, musíme opatrně piny na dekodéru ohnout. Před kompletací ověříme funkčnost dekodéru a nastavíme požadovanou lokomotivní adresu. |
|
10. krok Poznámka: Osadit lze i lokomotivní dekodér Uhlenbrock 73140 s rozhraním PluX12 podle NEM 658, ale dekodér se nevejde do vyhrazeného obdélníkového otvoru v balastu a bylo by nutné odbrousit část balastu pod imitací uhlí na straně u lokomotivní budky. |