1. krok Dieselová lokomotiva T435 připravená k digitalizaci. Lokomotiva je uvnitř vybavena konektorem podle normy NEM 658. |
|
2. krok Před demontáží karoserie sundáme kryt, imitaci palivové nádrže, který na pojezdu drží len lehce. |
|
3. krok Pomocí šroubováku vycvakneme zajištění karoserie a opatrně zatlačíme přes rám dolů. Karoserii stahujeme opatrně, abychom neulomili zajišťovací packy. |
|
4. krok Celkový pohled na odkrytovanou lokomotivu. |
|
5. krok Zespodu centrální desky plošných spojů je konektor rozhraní PluX12 podle normy NEM 658 s propojovací destičkou pro analogový provoz. |
|
6. krok Odšroubíme čtyři šrouby, které fixují centrální desku plošných spojů. |
|
7. krok Jakmile je centrální deska plošných spojů uvolněna, máme dostatek prostoru pro manipulaci u konektoru PluX12. propojovací destička pro analogový provoz je vytažena a je připraven lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410. |
|
8. krok Před osazení lokomotivního dekodéru Uhlenbrock katalogového čísla 73410 musíme provést ještě důležitou úpravu. Přívody opatrně ohneme do pravého úhlu. Konektor PluX12 podle normy má přívody kolmo k nosné destičce dekodéru. |
|
9. krok Lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410 je osazen v konektoru PluX12. Musíme jej zastrčit do pravé řady pinů, kde byla původně zastrčena propojovací destička pro analogový provoz. |
|
10. krok Centrální desku plošných spojů zašroubíme zpět. Dáme pozor, aby krajní desky plošných spojů s LED diodami osvětlení byly zastrčeny zpět ve výřezech a také aby nebyl motor pootočen. Lokomotivu před kompletací přezkoušíme a případně přeadresujeme. |
04620 - Dieselová lokomotiva BR 107
04621 - Dieselová lokomotiva T435
04622 - Dieselelektrická BR 720 604 Viamont
04624 - Dieselelektrická lokomotiva T435
04625 - Dieselová lokomotiva BR 720, ZSR
04628 - Dieselová lokomotiva YM32-002
04627 - Dieselová lokomotiva řady T 435
04629 - Dieselová lokomotiva T 435, KEG
02626 - Dieselová lokomotiva řady T 435
04626 - Lok. diesel T435 VEB Zementwerk Karsdorf, DR, IV