[0]-
Vyhledat
E-shop malemodely.cz - úvodní stránka Napište nám mail Telefon na prodejnu
Legenda
Zboží je skladem
Zboží je skladem
Zboží je skladem u výrobce
Zboží je skladem u výrobce
Zboží je ve slevě
Zboží je ve slevě
Zboží ve slevě skladem
Zboží ve slevě skladem
Zboží objednáno u výrobce
Zboží objednáno u výrobce
Zboží není skladem
Zboží není skladem
Dlouhá dodací doba
Dlouhá dodací doba
Novinka
Novinka
Výběh
Výběh
Ukončená výroba
Ukončená výroba
Jednorázová novinka
Jednorázová novinka
Plánovaná výroba
Plánovaná výroba
  Optimalizováno pro Google Chrome
  Optimalizováno pro Google Chrome

BR143 - návod na digitalizaci elektické lokomotivy Tillig

Přepracovaná verze modelu s rozhraním PluX 12

1. krok 1. krok
Elektrická lokomotiva Tillig BR143 (konstrukčně shodné např. BR112, BR243) připravená k osazení digitálního dekodéru. Lokomotiva je uvnitř vybavena konektorem podle normy NEM 658.
2. krok 2. krok
V místě, kde jsou na skříni zespodu viditelné plastové výstupky, zasuneme pásky a uvolníme skříň od pojezdu.
3. krok 3. krok
Pohled na sundanou skříň lokomotivy. Nesmíme ji stranově otočit, protože je v ní pružný kontakt od pantografů na plošku X3 na plošném spoji. V levé části plošného spoje se nachází dvouřadý konektor PluX 12 pro osazení digitálního dekodéru podle normy NEM 658 NEM 658.
4. krok 4. krok
Opatrně vytáhneme z redukce propojovací destičku pro analogový provoz. Musíme dát pozor na napájecí přívod od podvozku k plošnému spoji.
5. krok 5. krok
Detailní pohled na vytaženou propojovací destičku pro analogový provoz a připravený digitální dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410, který je již správně zorientován.
6. krok 6. krok
Digitální dekodér opatrně zasuneme do konektoru redukce a lokomotivu před kompletací přezkoušíme a případně přeadresujeme. V našem případě bylo ještě potřeba upravit registr CV29 změnou hodnoty Bit0=1, aby směr jízdy odpovídal značení na dveřích lokomotivy (dveře 1 - přední stanoviště, dveře 2 - zadní stanoviště).