Přepracovaná verze modelu s rozhraním PluX 12
1. krok Elektrická lokomotiva Tillig BR143 (konstrukčně shodné např. BR112, BR243) připravená k osazení digitálního dekodéru. Lokomotiva je uvnitř vybavena konektorem podle normy NEM 658. |
|
2. krok V místě, kde jsou na skříni zespodu viditelné plastové výstupky, zasuneme pásky a uvolníme skříň od pojezdu. |
|
3. krok Pohled na sundanou skříň lokomotivy. Nesmíme ji stranově otočit, protože je v ní pružný kontakt od pantografů na plošku X3 na plošném spoji. V levé části plošného spoje se nachází dvouřadý konektor PluX 12 pro osazení digitálního dekodéru podle normy NEM 658 NEM 658. |
|
4. krok Opatrně vytáhneme z redukce propojovací destičku pro analogový provoz. Musíme dát pozor na napájecí přívod od podvozku k plošnému spoji. |
|
5. krok Detailní pohled na vytaženou propojovací destičku pro analogový provoz a připravený digitální dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410, který je již správně zorientován. |
|
6. krok Digitální dekodér opatrně zasuneme do konektoru redukce a lokomotivu před kompletací přezkoušíme a případně přeadresujeme. V našem případě bylo ještě potřeba upravit registr CV29 změnou hodnoty Bit0=1, aby směr jízdy odpovídal značení na dveřích lokomotivy (dveře 1 - přední stanoviště, dveře 2 - zadní stanoviště). |