1. krok 1. Motorový vůz Tillig VT137 připravený k osazení digitálního dekodéru. Motorový vůz je uvnitř vybaven konektorem podle normy NEM 651. |
|
2. krok Odnímatelná střecha je nasazena na skříni motorového vozu a drží v zámečcích. Nejdříve ji opatrně zatlačíme do strany, abychom ji uvolnili ze zámečků. Potom ji lze bez odporu lehce sundat. |
|
3. krok Pohled na odkrytovaný motorový vůz. Na skříni jsou viditelné zámečky, ve kterých držela střecha. Uprostřed plošného spoje je konektor podle normy NEM 651, ve kterém je zasunuta propojovací destička pro analogový provoz. |
|
4. krok Pro digitalizaci použijeme připravený lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410, který je již správně zorientován. |
|
5. krok Lokomotivní dekodér je zasunut do konektoru. Před kompletací motorového vozu jej přezkoušíme a případně přeadresujeme. |
|
6. krok Poznámka: Výstupy funkcí lokomotivního dekodéru napájí kromě pozičních světel také osvětlení interiéru. Pokud se při provozu vyskytne problém s přetěžováním lokomotivního dekodéru, je vhodné zvolit jiný lokomotivní dekodér s větším proudem pro výstupy funkcí, např. novější Uhlenbrock 73110 nebo zde vyobrazený Kühn N025. |