1. krok Motorová jednotka BR642 „Desiro” připravená k digitalizaci. Pracovat budeme pouze s částí, kde je umístěn motor, což lze poznat zespodu podle podvozku s ozubenými převody a podle skříně, kde je pouze 2. vozová třída. |
|
2. krok Z vnitřní strany vozu od mezivozových měchů začneme opatrně uvolňovat střechu. |
|
3. krok Střecha je celkem pružná a lehkým rozepřením v místě nacvaknutí střechy k vozové skříní např. nehtem ji lze dobře uvolnit. Můžeme si pomoci třeba plastovým šroubovákem, který nepoškodí jemné hrany na vozové skříni. |
|
4. krok Pod střechou je schován plošným spoj s LED osvětlením interiéru a vlevo je otvor pro přístup ke konektoru NEM 651. |
|
5. krok V konektoru rozhraní NEM 651 je zasunuta projovací destička pro analogový provoz, kterou pinzetou opatrně vytáhneme. |
|
6. krok Pohled na vytaženou propojovací destičku pro analogový provoz a připravený a správně zorientovaný lokomotivní dekodér Uhlenbrock 73410. Před zpětným osazením střechy vyzkoušíme funkčnost a nastavíme požadovanou lokomotivní adresu. |
02881 - Dieselový motorový vůz BR 642 Nationalparkbahn
02882 - Dieselový motorový vůz BR 642 DB Regio Nordost
02885 - Motorová souprava řady 642 BR
02891 - Dieselová motorová jednotka Desiro, 'Connex'
02892 - Dieselová motorová jednotka Desiro
02894 - Dieselová motorová jednotka Desiro, 'NordWest'
02895 - Dieselová motorová jednotka Desiro