1. krok Parní lokomotiva Tillig BR84 připravená k osazení digitálního dekodéru. Lokomotiva má uvnitř konektor pro dekodér podle NEM 651. |
|
2. krok Lehkým táhnutím vycvakneme zajištění tendru v lokomotivní budce. Zajišťovací packy v krytu tendru jsou kovové a nehrozí tak jejich odlomení. |
|
3. krok Pohled na sundaný kryt tendru, pod nímž je schovaná malá destička plošných spojů. |
|
4. krok Zasunutím pásků rozevřeme lokomotivní budku, která nám potom půjde lehce sundat. Budka je aretována pomocí plastových výstupků do výřezů v lokomotivním kotli. |
|
5. krok Pohled na sundanou lokomotivní budku. Zakrytí ve zvýšené podlaze je pouze volně nasunuté a lze lehce sundat. |
|
6. krok Celkový pohled na odkrytovanou lokomotivu. |
|
7. krok Na malé desce plošných spojů je nyní viditelná propojovací destička pro analogový provoz zasunutá v konektoru podle NEM 651. |
|
8. krok Pro digitalizaci použijeme lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410 s konektorem podle NEM 651. Propojovací destička pro analogový provoz je odstraněna. Lokomotivní dekodér je připraven k osazení a je zde již správně zorientován. |
|
9. krok Lokomotivní dekodér je zasunut do konektoru. Před zakrytováním lokomotivy ověříme funkčnost dekodéru a nastavíme požadovanou lokomotivní adresu. Upravíme také okolní přívody, aby nedošlo k jejich poškození při zpětné kompletaci lokomotivy. |