1. krok Parní lokomotiva Tillig BR50 připravená k osazení LISSY vysílače. Lokomotiva je uvnitř tendru vybavena konektorem podle normy NEM 651. |
|
2. krok Vysílač LISSY Uhlenbrock 68330 připravený k montáži. Pro vysílač je vhodné místo pod budkou parní lokomotivy. |
|
3. krok Boky lokomotivní budky lehce roztáhneme, uvolníme z platových zámečků a opatrně stahujeme směrem nahoru. |
|
4. krok Pohled na sundanou budku parní lokomotivy, kde jsou dobře patrné plastové výstupy sloužící k její aretaci. |
|
5. krok Pokračujeme sundáním dýmničních dveří. Lehce je uchopíme za okraje a vytáhneme z kotle. |
|
6. krok Nyní jsou vpředu na dýmnici odjištěny plastové zámečky kouřových plechů. Při sundávání kouřových plechů dáváme pozor na platové výstupky, které je aretují na ochozu parní lokomotivy. |
|
7. krok Kotel již není zajištěn a můžeme jej v přední části lokomotivy opatrně nadzdvihnout. |
|
8. krok V zadní části lokomotivy pod topeništěm jsou dva plastové výstupky, které ještě přidržují kotel. Jakmile je kotel v předu dostatečně zdvižený, můžeme jej opatrně zatlačit směrem dozadu a vysunout z obou zajišťujících zámečků. |
|
9. krok Pohled na sundaný kotel parní lokomotivy. |
|
10. krok Odstraníme kinematiku pevné spojky mezi parní lokomotivou a tendrem. |
|
11. krok Rám lokomotivy už není ničím blokován a můžeme jej lehce sundat z pojezdu. |
|
12. krok Vhodná plocha pro umístění vysílače LISSY Uhlenbrock 68330 je na konci rámu - pod lokomotivní budkou. |
|
13. krok Vysílač LISSY Uhlenbrock 68330 přilepíme pomocí přiložené oboustranné lepicí pásky. Viditelné bílé okraje zamalujeme černým fixem. |
|
14. krok Přívody vysílače LISSY Uhlenbrock 68330 zkrátíme a připájíme na plošky k modrým drátům, kam je přivedeno napájení od kol. |
|
15. krok Na pojezd nasadíme rám a přívody vysílače LISSY Uhlenbrock 68330 provlékneme mezerou mezi rámem a pojezdem parní lokomotivy. Přívody vhodně schováme za rám a zakápneme vteřinovým lepidlem. |
|
16. krok Detail vedení přívodů vysílač LISSY Uhlenbrock 68330 mezerou mezi rámem a pojezdem lokomotivy. |
|
17. krok Nasadíme zpět kinematiku pevné spojky mezi parní lokomotivou a tendrem, vodiče upravíme a obráceným postupem lokomotivy složíme. |
02093 - Parní lokomotiva BR 50 981
02297 - Lok. parní BR 50 kabinový tendr
02090 - Parní lokomotiva BR 50
02094 - Parní lokomotiva BR 50
02095 - Parní lokomotiva řady Ty 5
02096 - Parní lokomotiva řady 50 1387
02296 - Parní lokomotiva BR 50
02298 - Parní lokomotiva BR 50
02299 - Parní lokomotiva BR 555.1
02097 - Parní lokomotiva BR 50 2840
02295 - Parní lokomotiva BR 050
02290 - Parní lokomotiva BR 50, III Reko
02291 - Parní lokomotiva BR 50