Výrobce | Kód | Název | Náhled | Velikost | | Cena | |
|
16046 |
Kancelářský vůz do pracovního vlaku, DB, III |
|
TT |
|
1080 Kč |
|
|
16049 |
Osobní vůz C3i, 3. tř., BBÖ, A. Bahnverwalt, III |
|
TT |
|
1080 Kč |
|
|
16050 |
Osobní vůz C3i, 3. tř., BBÖ, A. Bahnverwalt, III |
|
TT |
|
1080 Kč |
|
|
16051 |
Osobní vůz 3. tř., BBÖ, A. Bahnverwalt, III |
|
TT |
|
1080 Kč |
|
|
16052 |
Osobní vůz 1./2. tř., CFL, A. Bahnverwalt, III |
|
TT |
|
1080 Kč |
|
|
16053 |
Osobní vůz 2. tř., CFL, A. Bahnverwalt, III |
|
TT |
|
1080 Kč |
|
|
16054 |
Osobní vůz 2./3. tř., SNCB, II |
|
TT |
|
1080 Kč |
|
|
16055 |
Osobní vůz 3. tř., SNCB, II |
|
TT |
|
1080 Kč |
|
|
16056 |
Osobní vůz 3. tř., SNCB, II |
|
TT |
|
1080 Kč |
|
|
16212 |
Rychlíkový vůz 2. tř. Bm 235 , DB, IV |
|
TT |
|
1452 Kč |
|
|
16213 |
Rychlíkový vůz 2. tř. Bm 239 , DB, IV |
|
TT |
|
1452 Kč |
|
|
16216 |
Rychlíkový vůz 1. tř. ARkimbz 266.5 „BordBistro“, DB AG, V |
|
TT |
|
1452 Kč |
|
|
16217 |
Rychlíkový vůz 1. tř. Aimz 261.7, DB AG, V |
|
TT |
|
1452 Kč |
|
|
16250 |
Rychlíkový vůz Bmz 229, 2. tř. s dětským oddílem, ČD, VI |
|
TT |
|
1452 Kč |
|
|
16254 |
Rychlíkový vůz 2. tř., SNCB, V |
|
TT |
|
1452 Kč |
|
|
16256 |
Rychlíkový vůz 2. tř. , CFR, V |
|
TT |
|
1452 Kč |
|
|
16258 |
Rychlíkový vůz 2. tř Bmz RegoiJet, ČD, RegioJet, VI |
|
TT |
|
1452 Kč |
|
|
16282 |
Rychlíkový vůz 1. tř. Avmz 107, DB, IV |
|
TT |
|
1452 Kč |
|
|
16284 |
Rychlíkový vůz 1. tř. , SNCB, V |
|
TT |
|
1452 Kč |
|
|
16285 |
Rychlíkový vůz 2. tř. Amz, RegioJet, ČD, RegioJet, VI |
|
TT |
|
1452 Kč |
|
|
16301 |
Osobní vůz 1. třídy typ B, DR, III |
|
TT |
|
1328 Kč |
|
|
16303 |
Rychlíkový vůz 1./2. tř., typ B, DR, III |
|
TT |
|
1328 Kč |
|
|
16341 |
Osobní vůz 2. třídy typ B, DR, III |
|
TT |
|
1328 Kč |
|
|
16342 |
Lůžkový vůz 2. tř. Bc4ge, DR, III |
|
TT |
|
1328 Kč |
|
|
16372 |
Jídelní vůz WR, typ B, ČSD, III |
|
TT |
|
1612 Kč |
|
|
16400 |
Rychlíkový vůz 2. tř., typ Y/B 70, ČD, VI |
|
TT |
|
1359 Kč |
|
|
16402 |
Rychlíkový v 1./2. tř. ABdnu, typ Y/B 70, PKP, V |
|
TT |
|
1359 Kč |
|